SARAJEVO, 2. marta (FENA) - Internacionalna kompanija Visa, koja omogućava bankama, firmama i potrošačima da posluju i obavljaju transakcije putem digitanje valute, danas je u Sarajevu prezentirala marketing kampanju za Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji.
Na prezentaciji su govorili regionalni predstavnici Vise, koja je oficijelni partner Međunarodne nogometne federacije (FIFA) od 2007. godine, Vladimir Đorđević i Oelena Bilenka, te sportski novinar Sabahudin Topalbećirević.
SP u Rusiji bit će održano od 14. juna do 15. jula ove godine uz učešće 32 reprezentatacije. Tokom SP-a ukupno će biti odigrane 64 utakmice na 12 stadiona i u 11 ruskih gradova.
SP je uz ljetne olimpijske igre najznačajniji sportski događaj u svijetu koje će pratiti više od milijardu ljudi.
Titulu svjetskog prvaka brani reprezentacija Njemačke, koja je na SP 2014. u Brazilu u finalu pobijedila selekciju Argentine.
(FENA) E. F.