ZENICA, 2. aprila (FENA) – Novinar i TV voditelj Senad Hadžifejzović priključio se kampanji "Izaberite život, pobijedite stid, uradite PAPA test", koju realizira Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica.
Cilj kampanje jeste ukazati na potrebu redovne kontrole karcinoma grlića maternice, te apelirati na žensku populaciju da razmišljaju o svom reproduktivnom zdravlju i da u toku godine odvoje dan kada će posjetiti svog ljekara i uraditi kontrolni ginekološki pregled sa PAPA testom.
– Siguran sam da je i obaveza poznatih glumaca, pjevača, da pomogne ovakve javne kampanje za dobro svih građana, a posebno naših majki, sestara, supruga – kazao je Hadžifejzović , tokom razgovara s timom Instituta za zdravlje i sigurnost hrane o značaju i realizaciji te akcije.
Kako je najavljeno, u narednom periodu Institut će pozvati, te uključiti još nekoliko poznatih i javnih ličnosti BiH i regiona u tu akciju, u namjeri da zdravstvena poruka dođe do što većeg broja osoba.
(FENA) J. Č.