Ekonomija     | 07.04.2018. 12:20 |

Jurilj: Hercegovina se mora udružiti, razvijati lokalne brendove

FENA Mladenka Krilic

MOSTAR, 7. travnja (FENA) - Ravnatelj Ureda za Europske integracije Vlade Zapadnohercegovačke županije (ZHŽ) Ivan Jurilj je govoreći o strateškim ciljevima razvoja turizma u regiji,  istaknuo kako se Hercegovina mora udružiti, organizirati i uspostaviti model destinacijskog menadžmenta kako bi se turizam razvijao planski i sustavno.

Ivan Jurilj će inače predstaviti EU fondove u funkciji strateškog razvoja turizma na Konferenciji "Razvoj destinacijskoga turizma uspostavom niskotarifnih avio - letova", koja je zakazana za 11. travnja na 21. međunarodnom sajmu gospodarstva - Mostar 2018.

On je mišljenja kako je važno razvijati lokalne brendove.

- Ravno i Neumsko zaleđe mogu biti prepoznatljive destinacije ruralnog sadržaja, Mostar kroz urbani turizam, Zapadna Hercegovina kao prepoznatljiva destinacija aktivnog turizma, Čapljina, Stolac i Ljubuški kroz integraciju kulturno-povijesne i prirodne baštine, Čitluk kroz vinski i vjerski turizam, Konjic, Jablanica i Prozor/Rama kroz prepoznatljiv turistički sadržaj temeljen na jezerima, Tomislavgrad, Kupres i Livno kroz prepoznatljiv brdsko-planinski sadržaj i sve ovo kombinirati s gastronomijom- pojašnjava Jurilj.

Potrebno je napraviti određene iskorake, prije svega, kaže, u našim glavama, a onda zavrnuti rukave i konačno staviti u funkciju potencijale o kojima uvijek pričamo.

Jurilj ističe kako EU programi prekogranične suradnje mogu doprinijeti razvoju turizma i valorizaciji kulturno-povijesnih potencijala.

- Ovo posebno dolazi do izražaja u kontekstu prekogranične suradnje između Hercegovine i Dalmacije koje se prirodno naslanjaju jedna na drugu i mogu i trebaju biti dio jedinstvene turističke ponude - ocjenjuje Jurilj.

Po njemu su najbolji primjer postojeći projekti kao što su: "Revitalizacija stare uskotračne Ćirine pruge" kroz uspostavljanje biciklističke rute Mostar-Konavle i Projekt razvoja outdoor turizma u Jadranskom zaleđu pod nazivom "Adriatic Canyoning", koji se financiraju iz programa prekogranične suradnje između Hrvatske i BiH, te Trilateralnog programa prekogranične suradnje Hrvatska - BiH i Crna Gora.

Ovakvi projekti postaju prepoznatljiv zajednički brand obiju država - zaključuje ravnatelj Ureda za Europske integracije Vlade ZHŽ-a.

Konferencija "Razvoj destinacijskoga turizma uspostavom niskotarifnih avio - letova", koja je zakazana za 11. travnja od 10.00 do 17.00 sati na 21. međunarodnom sajmu gospodarstva - Mostar 2018., održat će se u organizaciji Apriori BiH - Agencije za profesionalno usavršavanje i Vlade Hercegovačko-neretvanske županije (HNŽ). Koordinator konferencije je Fortuna Tours d.o.o., jedna od vodećih turističkih agencija u BiH za incoming turizam.

 

(FENA) M. K.

Vezane vijesti

U Sarajevu u maju Prva konferencija nacionalnih manjina u BiH

MO i OSBiH domaćini NATO Konferencije strateških vojnih partnera MSPC 24

Otvaranje NATO Konferencije strateških vojnih partnera MSPC 24

Promo

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'

m:tel na Mostarskom sajmu: Ključan smo partner u regionalnom povezivanju zemalja Zapadnog Balkana