MOSTAR, 30. kolovoza (FENA) - Dvodnevni seminar za profesore njemačkog jezika i različite radionice o programu stručnog usavršavanja za učitelje i nastavnike njemačkoj jezika održan je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru.
Sudionici seminara su kroz predavanja i radionice upoznali nove metode u oblasti podučavanja njemačkog jezika.
Voditeljica seminara, autorica brojnih udžbenika za učenje i podučavanje njemačkog jezika profesorica Dorothee Thommes naglasila je važnost učenja kroz igru, priopćeno je s mostarskog Filozofskog fakulteta.
U okviru plana stručnih usavršavanja Zavoda za školstvo u suradnji s Filozofskim fakultetom SUM-a, održano je stručno usavršavanje za učitelje i nastavnike njemačkog jezika HNŽ-a, kojeg je vodila dr. sc. Magdalena Ramljak.
O praktičnom načinu vrednovanja znanja govorila je dr. sc. Darija Glibić ispred BHDLV (Udruženje nastavnika njemačkog jezika Bosne i Hercegovine), a radionicu na temu Förderung von Lernerautonomie održala je Angela Bernadić ispred Goethe instituta Bosne i Hercegovine.
- Samo motiviran nastavnik može aktivno sudjelovati u pozitivnim promjenama i poboljšanjima unutar svoje učionice, pa i cjelokupnog društva - kazala je Ramljak.
Po njezinim riječima, kvalitetan odgojno-obrazovni proces moguć je jedino uz educirane i kompetentne nastavnike.
Filozofski fakultet zajedno sa svojim partnerima, Zavodom za školstvo Mostar, Udruženjem nastavnika njemačkog jezika BiH te Goethe institutom i drugim relevantnim institucijama koje su vezane za njemački i njemačko govorno područje, u sljedećem razdoblju planira čitav niz događaja vezanih za njemački jezik.
Organizatori seminara bili su izdavačka kuća Buybook iz Sarajeva, Hueber Verlag iz Njemačke i Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru.
(FENA) R. G.