SARAJEVO, 2. aprila (FENA) - Na stadionu "Grbavica" danas je predstavljena nova aktivnost u sklopu saradnje između kompanije PAK Centar i bh. premijerligaških klubova FK Željezničar i FK Sarajevo.
Domaća kompanija PAK Centar u saradnji sa dva najpoznatija sportska kolektiva u Bosni i Hercegovini plasirala je na tržište zajednički proizvod. Riječ je o "Bordo" i "Plavom" pakovanju od 500 g osvježavajućeg napitka NovaVita, koji je ukrašen grbovima sarajevskih klubova.
Na pres-konfrenciji u "Plavom salonu" marketing menadžer kompanije PAK Centar Nermin Brdarić kazao je da je pokrenuta co-branding kampanja i proizvod sa naša dva najpoznatija kluba.
- Ova aktivnost zapravo je nastavak saradnje sa FK Željezničar i FK Sarajevo. NovaVita je već trinaest godina prisutna na bh. tržištu. Kupovinom ove limitirane serije direktno se podržavaju klubovi označeni na ambalaži - kazao je Brdarić.
Marketing menadžerica FK Željezničar Amira Bajrović izjavila je da je ovaj klub izuzetno zadovoljan proširenjem saradnje sa Pak Centrom, posebno u dijelu co-brandinga.
- Iznimno je bitno da domaće kompanije podržavaju i pokreću ovakve projekte, što u konačnici donosi dodatnu vrijednost cjelokupnoj lokalnoj zajednici - poručila je Bajrović.
Direktorica marketinga FK Sarajevo Anela Potura istakla je da je kompanija NovaVita prepoznala važnost bh. fudbala te pozvala navijače da kupuju ovaj proizvod i ostale proizvode sa grbom kluba.
- Posebno želimo zahvaliti kompaniji PAK Centar na saradnji. Oni su dio naše porodice još od 2012. godine i naša uspješna saradnja traje već punih sedam godina - rekla je Potura.
Današnjoj konferenciji za medije prisustvovali su i igrači oba sarajevska kluba, koji su degustirali NovuVitu.
(FENA) H. D.