Ekonomija     | 15.05.2019. 14:06 |

Počela kampanja o važnosti osiguranja imovine i života 'Ne riskiraj, profitiraj'

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 15.maja (FENA) - Kako bi ojačali finansijsku pismenost najširih slojeva građana, menadžera i pravnih subjekata o potrebi za osiguravanjem imovine i života , te produktima osiguranja, Udruženje društava za osiguranje u Federaciji BiH (UDO FBiH) pokrenulo je informativno-edukativnu kampanju „Ne riskiraj, profitiraj!“.

Generalni direktor UDO FBiH Ermin Čengić i predsjednica Skupštine UDO FBiH Sabina Mujanović danas su na pres-konferenciji u Sarajevu kazali da je ključni cilj kampanje podići svijest o značaju korištenja usluga osiguranja kroz ukazivanje na posljedice različitih rizika kojima smo svi izloženi.

Cilj je i pomoći stanovništvu u pronalasku informacija o rizicima i mogućnosti da budu finansijski zaštićeni od izloženosti riziku, pružiti im bolje razumijevanje glavnih karakteristika osiguranja kroz neutralno informisanje, te jačati finansijsku pismenost najširih slojeva stanovništva u vezi sa produktima osiguranja.

Istakli su da na petu godišnjicu od katastrofalnih poplava, dok nove poplave prijete i fizičkim osobama  i pravnim subjektima u BiH, žele skrenuti pažnju na mnogobrojne rizike čije se posljedice mogu ublažiti blagovremenim osiguranjem te tako minimizirati štetra.

Naveli su podatak da ekonomski gubici od poplava u maju 2014. godine  iznose četiri milijarde KM, a procjenjuje se su osiguranja isplatila 80-100 miliona KM štete na imovini koja je bila osigurana.

Međutim i pored gorkog iskustva, kako je kazala Mujanović, imovina ogromne vrijednosti u vlasništvu građana i institucija/kompanija je i dalje neosigurana.

- Vjerujemo da samo adekvatno informisana i finansijski osviještena osoba može imati adekvatno razumijevanje o izloženosti rizicima i zaštiti od njihovih posljedica kroz policu osiguranja – rekla je ona.

U prezentaciji je navedeno da u prosjeku cijena osiguranja stana ili kuće na godišnjem nivou iznosi otprilike kao jedan rezervoar goriva, a cijena police osiguranja života za period godine dana približna je vrijednosti jedne šoljice kafe dnevno, pa pitanje (ne)postojanja svijesti o važnosti osiguranja poprima veći značaj od finansijske mogućnosti klijenata.

Rečeno je da građani BiH uglavnom koriste najviše auto osiguranje, te kreditno, kada ih banke zadužuju da osiguraju imovinu.

- Polica osiguranja je svjedočanstvo o namjeri osobe da živi ispunjeni život, bez straha da bi neki nepredviđeni događaj mogao ugroziti njenu ili egzistenciju njene porodice. Polisa osiguranja uključuje i rizike od poplava – kazao je Čengić.

Uloga strukovnog udruženja osiguravatelja, rekao je, jeste da kroz organizirano informisanje i edukaciju stanovništva približi osiguranje svakom čovjeku, kako bi bolje razumio rizike kojima je izložen i načine kako se može finansijski od njih zaštititi.

- Krajnji cilj je da najveći mogući broj građana i pravnih subjekata, kompanija, spozna prednost prenošenja tereta rizika sa sebe na osiguravajuće kompanije - poručio je Čengić, što je i geslo kampanje "Ne riskiraj, profitiraj".

Za 13 godina postojanja, Udruženje je okupilo 18 društava za osiguranje i reosiguranje, osiguravaju više od 600 miliona KM premije u cijeloj BiH, odnosno 471 milion KM premije u FBiH, u 2018. godini.

Uskoro ih očekuje pridruženo članstvo u asocijaciji „Insurance Europe“, a Čengić je najavio i da će nastojati utjecati na poboljšanje zakonske regulative u oblasti osiguranja, posebno kada je u pitanju usvajanje zakona o obaveznim osiguranjima u saobraćaju FBiH.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

U TK uspješno okončana Kampanja 'Stop nasilju-škola je žrtva nasilja', najavljena nova kampanja

U BiH lani identificirano oko 37 potencijalnih žrtava trgovinom ljudima

'Suživot u prometu' zajednička kampanja MUP-a ŽP-a i Moto kluba 'Posavac'

Promo

Prenesi broj u m:tel i uzmi 100 GB bonusa!

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'