FENA biznis     | 15.07.2019. 11:29 |

Addiko banka: Kod nas je vrijeme valuta koja najviše vrijedi

FENA Saopćenje

"Kod nas je vrijeme valuta koja najviše vrijedi" slogan je nove kampanje Addiko banke, kojom se promoviše brzina usluge Addiko banke, ali i generalno posvećenost banke vremenu i značaju koje vrijeme ima za klijente. Tokom proteklih godina, Addiko banka je napravila značajan iskorak u optimizaciji vremena koje klijenti provedu koristeći bankarske usluge. Istraživanja zadovoljstva klijenata i njihovih očekivanja bila su osnova za uvođenja niza pogodnosti za klijente, kako u skraćenju procesa trajanja usluga i minimiziranju količine potrebne dokumentacije, tako i uvođenjem specifičnih servisa koji omogućavaju korištenje bankarskih usluga bez odlaska u banku, i u najkraćem mogućem vremenskom periodu.

"Zbog ubrzanog tempa života vremena, nažalost, imamo sve manje, te zbog toga smatramo da ono nikad nije vrijedilo više, kako našim klijentima, tako i nama. Cijenimo vrijeme svojih klijenata i zato se trudimo da naše usluge budu jasne, jednostavne i efikasne. Kontinuirano radimo na optimizaciji procesa i digitalnoj transformaciji, te smo zahvaljujući tome u mogućnosti ponuditi proces odobrenje kredita za svega 30 minuta, što je dodatno smanjilo i vrijeme čekanja u poslovnicama, te značajno uštedilo vrijeme našim klijentima," istakla je Belma Sekavić-Bandić, član Uprave Addiko Bank dd Sarajevo.

"Vrijeme ne možete kupiti novcem, niti ga vratiti unazad. To nam je bila vodilja da u proteklom periodu implementiramo niz rješenja koja su našim klijentima olakšala pristup bankarskim uslugama. Dostupnost kroz različite digitalne komunikacijske kanale, uključujući mogućnosti apliciranja za kredit putem naše web stranice, elektronsko i mobilno bankarstvo, kao i društvene mreže, štedi vrijeme klijentima jer smo ih poštedili odlaska u banku," istakao je Boštjan Pečenko, član Uprave Addiko Bank ad Banja Luka.

Addiko Bank je nedavno i dobila prestižno međunarodno priznanje „Customers’ Friend – Predani Izvrsnosti“ koje se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema svojim klijentima. Addiko Bank kontinuirano radi na uvođenju inovacija u bankarstvo, te unaprjeđivanju usluga kako bi iste prilagodili potrebama svojih klijenata, te poslovali s klijentima na način na koji im odgovara, u vremenskom roku koji im odgovara.

 



Corporate Communication

ZA KORIŠTENJE USLUGE FENA.BIZ KONTAKTIRAJTE MARKETING SLUŽBU: marketing@fena.ba.

(FENA) E. F.

Vezane vijesti

Addiko Bank Sarajevo pridružila se projektu USAID Turizam

Addiko Bank Sarajevo slavi 6. rođendan i poklanja prvu ratu kredita

Saradnja Addiko Bank Sarajevo i ZEOS Eko – sistema u upravljanju elektronskim otpadom

Promo

Prenesi broj u m:tel i uzmi 100 GB bonusa!

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'