Ekonomija     | 07.08.2019. 11:03 |

Twitter priznao korištenje korisničkih podataka za oglase bez pristanka

FENA Internet

SAN FRANCISCO, 7. augusta (FENA) - Twitter je u utorak objavio da je dijelio podatke korisnika s oglašivačima bez odobrenja.

Iz te kompanije je istaknuto da su pronađeni problemi "u kojima vaš izbor postavki možda nije radio onako kako je planirano".

Također je navedeno da su "određeni podaci" mobilnih korisnika, kao što je kôd države, možda dijeljeni s reklamnim partnerima od maja 2018. "čak i ako nam niste dali dozvolu za to."

Twitter je također rekao da od septembra 2018. možda prikazuje oglase "na osnovu zaključaka" napravljenih o uređajima korisnika bez pristanka.

U izjavi na web stranici kompanije insistirano je da su dotični podaci "ostali unutar Twittera i nisu sadržavali lozinke ili račune elektronske pošte".

Propusti su "popravljeni 5. augusta", a Twitter navodi da vodi istragu o tome koje time mogao biti pogođen, javlja DW.

(FENA) E. F.

Vezane vijesti

Promet karticama u BiH porastao za 14,85 posto

Oko 3,2 milijuna hrvatskih iseljenika i potomaka živi širom svijeta

Elon Musk zamijenio logo Twittera sa X u sklopu planova za razvoj

Promo

Obuka za CNC operatere u Tehnološkom parku INTERA

M:tel: Savršena kombinacija – Huawei telefon i pametni sat s popustom

M:tel: Stiglo nam je Proljeće!