Bosna i Hercegovina     | 02.09.2019. 11:56 |

'Život poslije raka… Borba se nastavlja', slogani ovogodišnje kampanje

FENA Saopćenje

 SARAJEVO, 2. septembra (FENA) - Udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” je zvanično krenulo sa ovogodišnjom kampanjom - Zlatni septembar-mjesec podizanja svijesti o dječijem kanceru pod sloganima „Život poslije raka“ i „Borba se nastavlja“.

Kako se u saopćenju za javnost tog udruženja navodi, poseban štih ovogodišnjoj kampanji podizanja svijesti dali su Vijećnica u Sarajevu i Stari most u Mostaru, koji su obojeni u zlatno i ogrnuti zlatnom vrpcom u znak podrške djeci oboljeloj i liječenoj od raka.

Udruženje je, tim povodom, iskazalo zahvalnost DreamMedia-u iz Mostara za pomoć i podršku pri osvjetljenju Starog mosta i Blow Up-u Sarajevo, kao i Javnom preduzeću Sarajevo, Ministarstvu komunalne privrede i infrastrukture KS, Step-u dd i Džekos-u doo za pomoć i podršku pri osvjetljenju Vijećnice.

Zahvalnost je iskazana i Goranu Stojkiću i Azri Grizović za fotografije Starog mosta te Iliji Alexandersonu za fotografije Vijećnice.

- Mnogi ljudi su se potrudili i dali dio sebe za djecu oboljelu i liječenu od raka te da se njihov glas dalje čuje - ističe se u saopćenju.

Iz Udruženja podsjećaju da je ispred BBI centra upriličen događaj kao početak spomenute kampanje, te da su djeca liječena od raka i njihovi roditelji kroz performans poslali jednu snažnu poruku: "Borba ne završava izlaskom iz bolnice. Borba se nastavlja."

Također, građani su imali priliku informisati se o dječijem raku, mitovima o raku koji postoje u društvu te o potrebama oboljele i liječene djece.

Kako se u saopćenju navodi, građani su učestvovali u interaktivnoj radionici izrade zlatnih vrpci – simbola borbe protiv dječijeg raka i na taj način pokazali da su podrška, da su tu uz djecu i roditelje te da su spremni učiti i informisati se kako bi smanjili predrasude, stigmatizaciju i diskriminaciju djece oboljele od raka.

Cilj kampanje, kako se nadalje navodi, jeste podići svijest bh. javnosti o problemima s kojima se susreću djeca oboljela i liječena od raka i njihove porodice, a fokus ovoseptembarske kampanje je na periodu nakon izlaska iz bolnice i nakon izlječenja.

Djeca najčešće imaju rane i kasne posljedice liječenja hemoterapijom s kojima je potrebno izboriti se, potrebna ima je resocijalizacija i rehabilitacija, nerijetko ostaju fizičke promjene koje su uzrok stigmatizacije, a prisutne su mnogobrojne predrasude u društvu koje je potrebno rasvijetliti.

- Dovoljno govori za sebe činjenica da troje od četvero djece pobijedi u borbi s rakom. Za četvrtu porodicu dogodi se nezamislivo. Ne smijemo zaboraviti ni roditelje i porodice koje su izgubili svoju djecu u ovoj borbi. Potrebna im je velika podrška u borbama koje dolaze poslije - navodi se u saopćenju.

Kampanja će svoj nastavak dobiti i u drugih bh. gradovima i mjestima - Mostaru, Zenici, Tuzli, Visokom, Hadžićima i Kaknju, gdje će biti u podnevnim satima organizovane interaktivne radionice i info pultovi, a u večernjim satima projekcija filma „Velika bijela kuća“ mladih liječenih od raka – mladiCe.

(FENA) F. F.

Vezane vijesti

U TK uspješno okončana Kampanja 'Stop nasilju-škola je žrtva nasilja', najavljena nova kampanja

U BiH lani identificirano oko 37 potencijalnih žrtava trgovinom ljudima

'Suživot u prometu' zajednička kampanja MUP-a ŽP-a i Moto kluba 'Posavac'

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu