Ekonomija     | 10.02.2020. 13:24 |

Znakovi skitnica upućuju na sigurno mjesto za prenoćište

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 10. februara (FENA) -  Hostel "Vagabond" u Sarajevu, zajedno sa brojnim drugim investicijama dijaspore, predstavlja još jedan primjer da bh. iseljenici i povratnici iz inostranstva prepoznaju priliku u ulaganju u bh. turizam  i zbog toga su ovakvi primjeri uključeni u programe tehničke podrške USAID Projekta "Diaspora Invest".

Na ulazu u "Vagabond" stoji jedan od simbola iz jezika znakova američkih skitnica koji znači "This is the place" i označava "mjesto preporuke". Premda se "hobo kultura" u svom izvornom smislu izgubila, njen duh žive brojni svjetski putnici i danas.

Naime, tridesetih godina prošlog stoljeća, teretni vozovi su bili veza između američkog Juga i Sjevera, šansa i izazov za mnoge Amerikance tog doba. U traganju za poslom, novim prilikama i idejom slobode, hiljade mladih Amerikanaca bi se hvatalo za željezne ručke vagona i tako odlazilo u velike gradove i razvijena urbana središta. Tako je nastala cijela kultura te termin 'hobo', koji bi se u jezicima u BiH mogao opisati kao skitnica, nomad, a u nekom svom izvornom smislu i kao "putujući radnik".

Jedan od suosnivača hostela "Vagabond" Sead Šašivarević kazao je da su iz ove kulture proizašli poznati umjetnici, književnici, muzičari, a kasnije čak i neki poznati biznismeni i uticajne političke ličnosti.

- Danas, naši posjetioci, vagabondi, urbani nomadi, ostavljaju naš znak preporučujući druga mjesta u svijetu koja posjete. Dijele ga sa nama i prijateljima putem društvenih medija i to je, osim komunikacije sa našim gostima, način na koji smo iznova udahnuli život ovoj divnoj priči o 'hobo kulturi'. Cijela ideja hostelskog turizma se nekako i vrti oko te uzajamne podrške – naveo je Šašivarević.

Putnici sa ruksacima koji dolaze u Sarajevo, prepoznaju glavni grad Bosne i Hercegovine zbog svoje kulturološke posebnosti, te činjenice da je stara jezgra zadržala šarm miješanja Istoka i Zapada. I dok se trendovi u različitim segmentima turizma mijenjaju, hosteli sve više postaju prepoznatljivi kao najbolja opcija za prenoćište i smještaj turista čiji planovi idu dalje od 10 ili 15 dana odmora na nekoliko lokacija, saopćeno je iz USAID Projekta "Diaspora Invest".

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Goražde sudjeluje u programu USAID-a 'Dijaspora Invest'

Braća Begović se vratili u domovinu, iz BiH utiču na trendove u globalnoj automobilskoj industriji

DiaLab radionica sa mladima iz dijaspore - Nova generacija može učiniti mnogo za prenos znanja

Promo

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'

m:tel na Mostarskom sajmu: Ključan smo partner u regionalnom povezivanju zemalja Zapadnog Balkana