Stranačke aktivnosti

Saopćenje za javnost Naša stranka

Saopćenje

Azra Jahić: STEaM učionice kao iskorak u digitalnu transformaciju obrazovanja
STEam učionice predstavljaju inovativni, interdisiplinarni način učenja i rješavanja određenog problema, koji podrazumijeva objedinjeno korištenje znanja iz prirodnih nauka, informacione tehnologije, inžinjerstva i matematike.
Zahvaljujući Azri Jahić, vijećnici Naše stranke u Općinskom vijeću Ilidža, moglo bi se desiti da ta općina dobije prve učionice te vrste:
“Tražila sam da Općina Ilidža pokrene projekat formiranja i opremanja prvih STEaM učionica u ilidžanskim osnovnim i srednjim školama. U tu svrhu, predložila sam da se organizira radni sastanak sa predstavnicima osnovnih i srednjih škola (direktorima, nastavnicima informatike i tehničke kulture, te drugim nastavnicima koji rade po inovativnim metodama nastave) na kojem bi trebalo sagledati potrebe i mogućnosti formiranja STEaM učionica“, rekla je Jahić.
Potrebna finansijska sredstva za opremanje tih učionica osnovnim edukativnim setovima kojima se savladavaju tehnike korištenja senzora, programiranja i elektronike, prilagođenih različitim uzrastima i predznanjima, nisu velika i procijenit će se na osnovu iskazanih potreba tokom okruglog stola, te se mogu uvrstiti u rebalans općinskog budžeta za tekuću godinu, tako da bi prve STEaM učionice mogle zaživjeti već početkom iduće školske godine.
„Vjerujem da će ova inicijativa dobiti podršku, jer realizacijom ovog projekta Općina Ilidža bi bila primjer dobre prakse i, shodno tome, dobar partner Ministarstvu obrazovanja KS u budućem projektu digitalne transformacije obrazovanja. Formiranjem STEaM učionica u osnovnim i srednjim školama pružamo priliku učenicima iz naše lokalne zajednice da na praktičan način sagledaju nauku i nove tehnologije, odnosno da lakše zakorače u svijet programiranja i robotike koji predstavlja budućnost našeg društva“, zaključila je Jahić.

Naša stranka

Napomena: Fena se ograđuje od objavljenih informacija u ovoj rubrici i odgovornost za njihov sadržaj snose isključivo njihovi autori, odnosno pošiljatelji.