Ekonomija     | 28.04.2020. 14:35 |

Institucija ombudsmana traži od telekomunikacijskog sektora kvalitetne usluge

FENA Saopćenje

MOSTAR, 28. travnja (FENA) - Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH pozvala je telekom operatere u BiH da osiguraju primjenu osnovnih kriterija u pružanju telekomunikacijskih usluga, a koje se tiču dostupnosti, kontinuiteta, kvalitete i cijene usluge, kao i jednakosti u pristupu i tretmanu svih potrošača

U priopćenju za javnost navodi se kako je u vrijeme izvanredne situacije, odnosno pandemije covid-19, i pojačanog pritiska na telekomunikacijsku infrastrukturu, došlo do pada kvalitete telekomunikacijskih usluga u BiH.

Stoga su iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača BiH uputili preporuku telekom operaterima da osiguraju primjenu osnovnih kriterija u pružanju telekomunikacijskih usluga, a koje se tiču dostupnosti, kontinuiteta, kvalitete i cijene usluge, kao i jednakosti u pristupu i tretmanu svih potrošača.

Od operatera se traži striktno poštivanje ugovorne cijene i razine kvalitete usluge, posebno u brzini interneta, bez dodatnog uvjetovanja i ograničavanja.

Također, preporučeno je striktno poštivanje odredbi zakona kojima se štite prava potrošača, kao ugovorne strane u ugovorima o pružanju telekomunikacijske usluge, sa posebnim osvrtom na pravo potrošača na izbor korištenja/nekorištenja usluge kod eventualne izmjene ugovornih odredbi na štetu potrošača, na smanjenje cijene proporcionalno smanjenju kvalitete usluge, kao i na pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora, bez plaćanja pretplate na ostatak obveznog ugovorenog perioda.

Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH osvrnula se i na praksu pojedinih telekom operatera koji odbijaju postojećim korisnicima (kojima je istekao ugovoreni period usluge) ponuditi zaključenje ugovora u skladu s posebnim akcijskim uvjetima koji se nude novim korisnicima.

U priopćenju se dodaje kako Zakon o zaštiti potrošača BiH propisuje jednakost u pristupu i tretmanu svih potrošača, stoga se telekom operaterima preporuča "prestanak diskriminatorne i nepoštene poslovne prakse kojom se postojeći korisnici stavljaju u nepovoljniji položaj u odnosu na nove korisnike u smislu nejednakih uvjeta za zaključivanje istih ugovora o pružanju usluga".

(FENA) R. G.

Vezane vijesti

Manja naknada za pokrivanje telekomunikacijskim signalom na dionicama autoceste i brzih cesta

Institucija ombudsmana traži obvezni moratorij za sve kredite

Preporuka ombudsmana - Voditi računa o zaštiti ekonomskih interesa potrošača

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu