Bajroviću nagrada brend ličnost turističkog tržišta jugoistočne Evrope za 2017. | FENA

Turizam

Bajroviću nagrada brend ličnost turističkog tržišta jugoistočne Evrope za 2017.

SARAJEVO, 6. oktobra (FENA) - Vlasnik hotelske grupacije "Europe" Rasim Bajrović dobio je nagradu brend ličnost turističkog tržišta jugoistočne Evrope za 2017. godinu na sedmoj međunarodnoj biznis konferenciji Turističko tržište jugoistočne Evrope SEET 2017 u Beogradu.

Mass Media International i Stručni kolegij konferencije dodijelili su nagradu Brand Leader Award 2017 i kompaniji "Europa" d.d, najvećoj hotelskoj grupaciji u BiH u vlasništvu Rasima Bajrovića, koja upravlja s pet hotela u Sarajevu.

- Zahvaljujem upravi i menadžmentu ove manifestacije što su prepoznali naš rad i što dugi niz godina uporno promovišu najpozitivnije vrijednosti u regionu. Očekujemo saradnju sa svim učesnicima ovog događaja - poručio je Bajrović prilikom preuzimanja nagrade.

Naša grupacija "Europe group" je vodeća i prva domaća grupacija u BiH. Naša misija je dalji uspješan razvoj kompanije u regionu i šire, nove investicije, nova zapošljavanja i stvaranje novih vrijednosti, istakao je Bajrović.

Naglasio je da se "Bosna i Hercegovina polako, ali sigurno pozicionira kao značajna turistička destinacija u regiji i svijetu".

- Njene prirodne ljepote: planine, rijeke, jezera, more, sve više postaju značajna destinacija za turiste i poslovne ljude. Turističku ponudu posebno obogaćuju i dopunjavaju luksuzini hoteli, pansioni, restorani, etnosela i mnogi drugi ugostiteljsko-turistički sadržaji koji posluju po najvišim evropskim standarima i s kvalitetom sadržaja i usluga mogu komparirati najvećim zemljama, gdje prihodi od turizma zauzimaju visoko mjesto u ukupnom privrednom razvoju tih zemalja - kazao je Bajrović.

Istakao je da "region s državama kao što su Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora, Srbija, Makedonija i Albanija, sa svojim ogromnim turističkim potencijalima uz značajnije infrastrukturno povezivanje i ulaganja u infrastrukturu, otvaranje novih visokih škola za hotelijerstvo i turizam, edukaciju kadrova, zaštitu životne sredine i uz podizanje svijesti o ekologiji može u narednih 10 godina postati top destinacija koja bi kao regija mogla imati najveću posjećenost turista i poslovnih ljudi iz cijelog svijeta i najveće prihode od ove djelatnosti".

- Moramo učiniti sve da naše potencijale prezentiramo dalekim tržištima kao što su Rusija, Kina, Japan i arapske zemlje, jer imamo šta ponuditi - poručio je Bajrović.

Rasim Bajrović dao je poseban lični pečat i doprinos razvoju, promociji i unapređenju komponentnosti turizma Bosne i Hercegovine i cjelokupnog regiona jugoistočne Evrope, saopćili su organizatori.

- Ime Rasim Bajrović je dugi niz godina sinonim za vizionarstvo, efikasnost u organizovanju, vještinu u donošenju strateških odluka, sposobnost da prepozna trenutak aktuelnih promjena na tržištu, energičnost, preduzimljivost, kreativnost, aktivnu svijest o društvenoj odgovornosti - rečeno je na konferenciji.

(FENA) D.V.