MOSTAR, 15. svibnja (FENA) – Na tematskoj sjednici o unaprjeđenju suradnje Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru i odgojno-obrazovnih ustanova na području Hercegovačko-neretvanske županije (HNŽ) definirani su zaključci koji se odnose na poboljšanje pedagoško-metodičke prakse u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama.
Predstavljen je i program cjeloživotnog obrazovanja Filozofskog fakulteta - Upravljanje i vođenje odgojno-obrazovne ustanove, namijenjenog ravnateljima i onima koji to žele postati s ciljem osnaživanja kompetencija u procesu upravljanja i vođenja odgojno-obrazovne ustanove.
Drugi program Filozofskog fakulteta je Stručno usavršavanje u području arhiva, knjižnica i muzeja za djelatnike bez osnovnog stručnog, odnosno knjižničnog, arhivističkog i muzeološkog obrazovanja.
Natječaj i početak predavanja za navedene programe predviđen je za početak sljedeće akademske godine.
Sjednica je održana na inicijativu dekana Filozofskog fakulteta Ivice Musića, prodekana za nastavu Marka Odaka, koordinatora za pedagoško-metodičku praksu i druge oblike praktičnog rada Ivice Glibušića te dijela ravnatelja osnovnih i srednjih škola, priopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru.
(FENA) R. G.