Ekonomija     | 22.05.2020. 15:10 |

Centralna banka BiH unaprijedila postojeće i pokrenula nove kanale komuniciranja

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 22. maja (FENA) - Kako bi unaprijedila komuniciranje prema javnosti, Centralna banka Bosne i Hercegovine (CBBiH) intenzivno je radila na unapređenju postojećih i pokretanju novih kanala komuniciranja.

Po okončanju ovih aktivnosti, CBBiH je, pored od ranije aktivne zvanične web prezentacije CBBiH i Twitter profila Banke, od sada dostupna i na LinkedIn i Facebook platformama. Pored njih, Banka je zvanično aktivirala i svoj YouTube kanal, saopćeno je iz ove banke.

Istovremeno, a radi lakšeg pristupa ciljnim grupama i upravljanja sadržajem, pokrenuta je i podstranica posvećena finansijskoj edukaciji i inkluziji građana Bosne i Hercegovine.

Postojeći i novi zvanični online kanali komunikacije mogu se pronaći na adresama:

Internet prezentacija: https://www.cbbh.ba;
Podsajt posvećen finansijskoj edukaciji: https://fined.cbbh.ba/;
Facebook stranica: https://www.facebook.com/CentralnaBankaBiH;
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/cbbih;
Twitter nalog: https://twitter.com/CBBiH;
You Tube kanal: https://www.youtube.com/channel/UC8iRX4s7gvnKGnN6DCXxu3Q.

Centralna banka BiH se odlučila na ovaj korak kako bi se unaprijedila transparentnost institucije, olakšao pristup informacijama o njenim funkcijama i zadacima sa mobilnih platformi, te omogućio još lakši direktan kontakt sa građanima, navodi se u saopćenju.

 

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

CBBiH - Povlačenje novčanica iz opticaja

Centralna banka BiH se pridružuje RAMP-u Svjetske banke s ciljem unapređenja upravljanja rezervama

Viceguverner Vidaković na DDays konferenciji o izazovima digitalizacije bankarskog sektora

Promo

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu

M:tel: Aktivirajte m:tel uslugu i uzmite 5 GB mobilnog interneta