BERN, 26. januara (FENA) - Vituralna stvarnost (VR), Over-the-top (OTT) video servisi, video igre i e-sport imat će najveći rast u sektoru zabave i medija do 2024. godine, prema studiji Global Entertainment and Media Outlook koju je predstavio PwC-ov Werner Ballhaus, vođa globalnog sektora za zabavu i medije u PwC Germany, tokom online seminara o budućnosti medija.
Seminar je prošlog petka organizovala EANA - Evropska alijansa novinskih agencija, a učestvovali su Karim Sarkis, partner za zabavu i medije u kompaniji Strategy& (globalni tim za savjetodavnu strategiju za PwC) i Dan Bunyan, direktor u Strategy&.
Prema istoj studiji, ukupni prihod sektora zabave i medija opao je globalno za više od 120 milijardi američkih dolara u 2020. godini, što je pad od 5,6 posto, veći od pada od 3 posto koji je zabilježila industrija tokom krize 2009. godine.
Kriza izazvana pandemijom Covid-19 imala je "relativno neutralana učinak" na digitalne segmente, spomenuo je Werner Ballhaus tokom svog izlaganja, podvlačeći da su fizički segmenti industrije najviše pogođeni, i, kao i u prošlim krizama, neki tradicionalni segmenti unutar sektora zabave i medija se neće oporaviti.
Još jedan od zaključaka studije odnosi se na globalnu prekretnicu vezano za potrošnju podataka 2019. godine, kada su podaci koje su potrošili pametni telefoni prestigli fiksni širokopojasni pristup. Očekuje se da će trend potrošnje mobilnih podataka rasti brže od upotrebe širokopojasne mreže, što će dovesti do različitosti profita između njih.
Online seminar o budućnosti medija dio je digitalne transformacije EANA-e, nastale zbog situacije vezane za Covid-19. Nakon ovoga uslijedit će i drugi mjesečni seminari samo za članice. Na seminaru su učestvovali visoki rukovodioci iz 30 evropskih novinskih agencija.
(FENA) D. J.