SARAJEVO, 9. aprila (FENA) - Korisnici i posjetitelji ruralnih destinacija će ubuduće moći samostalno postavljati multimedijalne osvrte na platformi rural.ba i tako ojačati vidljivost projekta i sudionika u njemu. Platforma rural.ba pokrenuta je početkom godine kao najopsežnija baza podataka o odredištima i atrakcijama u segmentu ruralnog turizma.
Postojeće i buduće korisnike se poziva na učešće u aktivnostima u okviru kojih će sami korisnici prezentirati iskustva na destinacijama u vidu multimedijalnih sadržaja poput fotografija i video zapisa, a koji će biti predstavljeni na kanalima društvenih mreža u okvirima platforme rural.ba.
Posjetitelji će na taj način ojačati vidljivost posjećenih ruralnih destinacija, ali i promovirati svoje fotografije s kojim će se kroz mrežu društvenih medija platforme rural.ba moći informirati putnike o tim destinacijma.
Ambasadorica kampanje Janja naći će se na vizualno najatraktivnijim sadržajima koje dostave ljubitelji ruralnih destinacija. Ona ovim putem poziva sve građane i građanke Bosne i Hercegovine da na profilima društvenih medija označe @rural.ba i dodaju #HajNaSelo, kako bi na taj način bila u stanju identificirati najbolje fotografije hrane, avanture ili prirode.
Zajednički cilj platforme i neformalne zajednice korisnika oko nje jeste promocija lokalnih sadržaja, atrakcija i odredišta koja vrijedi posjetiti u BiH, što je posebno aktuelizirano u eri tekuće pandemije COVID-19.
U konačnici, odlazak na ruralne destinacije u BiH predstavlja organski poticaj za razvoj domaćeg turizma u BiH, od kojeg korist ima cijeli sistem koji je generator općeg prosperiteta.
Projekat Rural.ba implementira agencija Balkantina iz Sarajeva, uz podršku Vlade Švicarske, a u okviru aktivnosti projekta MarketMakers, saopćili su iz projekta.
(FENA) D. V.