Ekonomija     | 19.11.2021. 10:05 |

Hrnjica: Bankarstvo prolazi kroz značajne promjene

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 19. novembra (FENA) - Član Uprave Raiffeisen banke Edin Hrnjica izjavio je danas da bankarstvo uslijed digitalne transformacije prolazi kroz značajne promjene, pri čemu je neophodno prilagođavanje novitetima u okruženju.

- Rado prihvatamo te izazove i spremno se s njima suočavamo kreirajući proizvode koji su prilagođeni specifičnim zahtjevima klijenata te naše klijente vodimo ka pozitivnom korisničkom iskustvu. Klijenti svoje bankarske potrebe žele realizovati bez dolaska u poslovnicu Banke, a digitalni kanali olakšavaju pristup bankarskim uslugama i predstavljaju bržu i povoljniju alternativu za poslovanje s bankom - dodao je Hrnjica.

Naveo je da Raiffeisen digitalni servisi poslovanje i svakodnevni kontakt s Bankom čine jednostavnijim, a da im je pri tome izuzetno značajno mišljenje klijenata koje im je bilo vodilja da se opredijele za razvoj nove aplikacije Raiffeisen Mobilno Bankarstvo koja uspješno funkcioniše već dvije godine.

- Riječ je o aplikaciji koja je jednostavna, intiutivna, te omogućava brz pristup računima uz mogućnost vršenja finansijskih transakcija. Mogu slobodno reći da je Raiffeisen banka pionir u brojnim aspektima poslovanja uključujući ponudu u oblasti digitalnih servisa. Prva smo banka na bh. tržištu koja je 2001. klijentima ponudila uslugu Internet bankarstvo za pravna lica, a prateći svjetske trendove, 2013. smo našu ponudu obogatili uslugom mobilnog bankarstva. Našim klijentima je dostupna i usluga Raiffeisen bankarstvo na Viberu, te „m-plati“ koja omogućava plaćanje korištenjem pametnog telefona na beskontaktnim POS uređajima - istakao je Hrnjica.

Po njegovim riječima, više je parametara koji ukazuju na evidentan uspjeh nove RMB aplikacije.

- Naime, u jednoj godini je udvostručen broj novih korisnika. Pored toga bilježimo visok stepen zadovoljstva klijenata. Korisnici su RMB, putem Play Store i App Store, ocijenili kao najbolju aplikaciju na tržištu BiH. Naš tim svakodnevno radi na unaprjeđenju postojećih rješenja u cilju poboljšanja korisničkog iskustva naših klijenata. Rezultat ovakvih aktivnosti su i nove funkcionalnosti kojima je u proteklom periodu obogaćena RMB aplikacija - naveo je Hrnjica.

Pojasnio je da prilikom zamjene mobilnog uređaja ili u slučaju da se zbog pogrešno unesenog koda RMB zaključa sada korisnici mogu putem web linka samostalno izvršiti reaktivaciju pristupnih kodova za aplikaciju, bez potrebe da dolaze u poslovnicu ili prozivaju Kontakt centar.

Osim toga, klijenti u okviru RMB-a mogu primati i slati novac kontaktima iz telefonskog imenika korištenjem opcije „Plati kontaktu”.

Hrnjica je rekao da je putem te opcije novac moguće poslati postojećim korisnicima RMB aplikacije a ukoliko klijent želi da pošalje novac osobi koja nema račun u njihovoj banci dovoljno je da ta osoba instalira aplikaciju i registruje svoj račun u skladu sa uputama.

- "Drugi rođendan" RMB aplikacije je prilika da na adekvatan način obilježimo uspješnost naše aplikacije i nagradimo postojeće ali i njene nove korisnike. Do 26. decembra ove godine traje nagradna igra u kojoj učestvuju RMB korisnici koji naprave najmanje jednu transakciju u periodu trajanja nagradne igre kao i novi klijenti koji se registruju i aktiviraju aplikaciju. Također, bilo nam je zadovoljstvo upoznati najvjernije korisnike nove RMB aplikacije i uručiti im vrijedne nagrade. Nagradili smo tako najstarijeg i najmlađeg korisnika aplikacije logovanog u posljednjih mjesec dana, kao i klijente koji su od 19. novembra 2019. do 30. septembra 2021. imali najviše prijavljivanja u aplikaciju i napravili najveći broj naloga - kazao je Hrnjica.

Precizirao je da čak i kada su u pitanju tradicionalni kanali poslovanja s klijentima, banka se nastoji prilagoditi digitalizaciji.

- U skladu s tim, prilagođavamo i način rada naših poslovnica i to kroz projekat njihove transformacije a preuređene poslovice nose naziv iPoslovnice. Klijentima su u tim poslovnicama na raspolaganju digitalna rješenja, te zaposlenici koji rješavaju njihove upite i pomažu im kod složenih transakcija. U određenim iPoslovnicama uplate i isplate na šalteru više nisu moguće, ali su klijentima za obavljanje takvih transakcija na raspolaganju Raiffeisen digitalni servisi, te Cash Point bankomati. Dodatno bih istakao i mogućnost jednostavnog podnošenja zahtjeva za naše proizvode online putem web stanice, a u tom slučaju klijent poslovnicu posjećuje samo jednom i to prilikom potpisivanja ugovora - pojasnio je Hrnjica.

Dodao je da će njihove aktivnosti i dalje biti usmjerne na modernizaciju usluga koje nude, te na jednostavnost njihovog korištenja za klijente.

- Pratimo razvoj tehnologije, inoviramo naše proizvode i prilagođavamo ponudu potrebama klijenata, bez obzira da li je riječ o poslovanju klijenta s bankom online ili u poslovnici. Naš konačni cilj kao odgovornog bankara je stvaranje dugoročne dodatne vrijednosti, te ponuda održivih proizvoda i usluga kao podrška transformaciji ka održivoj budućnosti - poručio je Hrnjica, saopćeno je iz Raiffeisen banke.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Apliciranjem za Raiffeisen kreditne kartice do brojnih pogodnosti

Aktivnosti Raiffeisen banke u cilju zdravijeg življenja i smanjenja CO2 emisije 

Iza Raiffeisen banke je još jedna uspješna poslovna godina

Promo

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu

M:tel: Aktivirajte m:tel uslugu i uzmite 5 GB mobilnog interneta