Ekonomija     | 18.10.2024. 12:31 |

Hugo Faustino, digitalni strateg za Netflix i Nike, na 12. Brending konferenciji

FENA Promotivni tekst, Foto/ Via Media

SARAJEVO, 18. oktobra (FENA) - Otkriven je treći govornik na 12. Brending konferenciji, koja se u organizaciji agencije Via Media održava pod sloganom Brand New Humanity.

Zamisli jedan od najcjenjenijih glasova u advertajzingu. Zamisli inovativnog stratega koji podiže standarde industrije. Zamisli Huga Faustina, pionira u svijetu digitalnog oglašavanja sa skoro dvije decenije iskustva u kreiranju upečatljivih B2B i B2C kampanja za neke od najvećih brendova današnjice, uključujući Netflix i Nike.

Jedinstveni spoj ljudske kreativnosti i kompjuterske automatizacije u njegovom radu prepoznat je među kompanija sa Fortune 500 liste, a njegova stručnost leži u personalizaciji sadržaja i kreiranju upečatljivih brend iskustava koristeći AI.

Poznat po svojim dinamičnim predavanjima, Faustino donosi jedinstven uvid u budućnost industrije komunikacija, kao i praktične savjete o kreiranju kampanja koje ne samo da ostaju u kolektivnom sjećanju, već donose izuzetne poslovne rezultate.

Zato, zamisli 15. novembar u dvorani Mirza Delibašić. Zamisli 12. Brending konferenciju i razgovore o budućnosti brendinga uz neke od najistaknutijih stručnjaka industrije.

Pored Faustina, među govornicima se nalaze Rahul Titus, lider najvećeg svjetskog tima influensera u agenciji Ogilvy, i Riccardo Fregoso, osvajač više od 200 međunarodnih nagrada, a svoju kotizaciju možeš osigurati na www.branding.ba.

(FENA) H. D.

Vezane vijesti

Brending konferencija – Kreativna industrija kao pokretač pozitivnih društvenih promjena (VIDEO)

Brending konferencija: Kreativnost je uvijek bila donosilac velikih promjena

Kremena Yordanova, marketinški strateg iza kampanja za Adidas i Reebok, na 12. Brending konferenciji

Promo

Iskoristi priliku – budi m:stipendista!

Lopare dobile novi vrtić 'Srbija' zahvaljujući donaciji kompanije m:tel

Pripremni seminar za provođenje javnih nabavki u 2025. godini