Bosna i Hercegovina     | 03.02.2018. 16:23 |

Šećibović: Znanost, umjetnost i vještina preduvjeti za akademskog građanina

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 3. februara (FENA) - Udruženje "Facultas za prosperitet mladih" upriličilo je danas u Sarajevu znanstveni projekt pod nazivom "Odnosi s javnostima i marketinška kultura u odgojno-obrazovnim ustanovama", a u okviru sedmog izdanja mozaičnog magazina uživo "Duga Presshura".

Uvodničar akademik Refik Šećibović smatra da je smanjenje očekivanog broja studenata, donacija i drugih izvora prihoda te istovremeni porast raznih troškova, izmijenjene potrebe studenata, očekivanja društva kao i povećana konkurencija i zahtjevi za unaprjeđenjem efikasnosti većinu odgojno-obrazovnih ustanova dovelo u situaciju da prihvate marketing koncept da bi ostale vitalne i relevantne u društvu.

- Međutim, mi još nemamo dovoljno razvijenu kulturu kvaliteta marketinga u odgojno-obrazovnim ustanovama niti planiranja obrazovanja. Najveći marketing je kad studenti mogu komunicirati s univerzitetima, a pojam student se promijenio u suvremenom društvu - kazao je akademik prof. dr. Šećibović.

Uvodničarka prof. dr. Marijana Šećibović govorila je o svojoj knjizi "Akademske veštine", koja promovira akademske vrline i govori o njima.

- Na taj način sam željela motivirati čitatelje da rade na sebi i osobnom razvoju, odnosno na istraživanje i samospoznaju. Znanost, umjetnost i vještina preduvjeti su za akademskog građanina. Mi smo nažalost u krizi, nemamo moralni otpor. Nama su neophodne službe za odnose s javnošću koje će prenositi informacije. Medije generalno ne zanima obrazovanje jer ne donosi profit. Mi zagovaramo strukovno obrazovanje novinara jer ne mogu svi pisati o svemu - kazala je prof. dr. Marijana Šećibović.

U okviru poetskog programa "Duga Presshura" pjesnikinja Ivana Krstanović predstavila je stvaralaštvo Jovana Jovanovića Zmaja, a profesor glazbe Enes Ibričević na gitari je izveo nekoliko skladbi iz klasičnog repertoara.

U okviru rubrike "Vječno zrele zelene melodije" urednik Marijo Pejić predstavio je naslovne glazbene tv špice kultnih ex-jugoslavenskih emisija za djecu.

- Osim što služi kao sredstvo zabave i opuštanja ili kao svojevrsna terapija, glazba je i izvrsno sredstvo komunikacije. U glazbenom kontekstu pošiljatelj je autor, odnosno izvođač. Primatelj je slušatelj, a prenesene informacije su zvučni efekt i tekst skladbe koji konstituiraju skladbu - kazao je Pejić.

Podsjetio je da su osamdesetih godina prošloga stoljeća poznati pisci i kompozitori pisali pjesme za djecu i naslovne špice za tv emisije za djecu koje su bile zabavno-edukativnog karaktera i značajne za razvoj svakog djeteta.


- Pozitivno su utjecale na sve djetetove sposobnosti (kognitivne, motoričke, afektivne, kreativne...), pomagale u razvoju njegove inteligencije, socijalnih vještina, empatičnosti, lakšeg izražavanja emocija i razumijevanja sebe i drugih te samopouzdanja - kazao je. Izdvojio je emisije poput "Kocka, kocka kockica", "Muzički tobogan", "Nedjeljni zabavnik", "Kolariću paniću"…

Organizator projekta "Duga Presshura" je Udruga "Libertas" u suradnji s Udruženjem "Planet poezija", a pokrovitelj Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade KS. Projekt je podržala Fondacija Schüler Helfen Leben.

(FENA) B. D.

Vezane vijesti

Udruga Libertas upriličila izložbu pisanica na Facebooku

Virtualni program 'Uskrsna online izložba pisanica'

Udruga Libertas i dogradonačelnik Sarajeva Milan Trivić gosti 'Šokačkog sijela'

Promo

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu

M:tel: Aktivirajte m:tel uslugu i uzmite 5 GB mobilnog interneta