Ekonomija     | 05.02.2018. 12:29 |

Beč prošle godine posjetilo više od sedam miliona gostiju

FENA Saopćenje

BEČ, 5.februara (FENA) - Bečka turistička zajednica "WienTourismus" ove godine za marketinške aktivnosti na raspolaganju ima budžet od 15,3 miliona eura, što je za pola miliona eura više u odnosu na 2017. godinu.

Kako se navodi u saopćenju Eurocomm-a, protekla godina okončana je uz dva rekorda.

Ostvareno je 15,5 miliona noćenja i time oboren rekord iz 2016. godine za plus 3,7 posto.

Istovremeno je Beč po prvi put posjetilo više od sedam miliona gostiju.

Budžet za marketing bit će uložen u aktivnosti u 20 zemalja čiji su turisti 2017. godine u Beču ostvarili više od 80 posto noćenja.

Na 15 ovih tržišta budžet će biti pojačan nastavkom intenzivne saradnje s aviokompanijom Austrian Airlines koja sa 56 posto natproporcionalno učestvuje u zajedničkom budžetu.

Austrian Airlines u maju ove godine ponovo uspostavlja direktnu vezu sa Tokijom, a od oktobra i Cape Townom.

Predviđa se da će zahvaljujući ovim dvjema linijama u Beč stići 40.000 putnika i poslovnih ljudi tokom ljetne sezone, saopćeno je.

Pored 14 aktivnih, od 29. marta će biti aktivni i direktni letovi za Bilbao i Gdanjsk, te od 14. juna za Valensiju.

Iz Turističke zajednice navode da je uspostavljanje linije austrijskog avioprijevoznika za Los Angeles i time prve direktne veze Beča i američke zapadne obale bio najvažniji novitet.

 

(FENA) B. D.

Vezane vijesti

Novi izum Beča - 'Spužvasti kamen' za inteligentno zalijevanje gradskog drveća

Beč - Muzički genij Ludwig van Beethoven oživljen u virtualnoj stvarnosti

Beč usvojio novu strategiju za postepeno ukidanje korištenja plina

Promo

M:tel: Savršena kombinacija – Huawei telefon i pametni sat s popustom

M:tel: Stiglo nam je Proljeće!

Predstava 'Kako sam se nadala dobro se nisam udala' u BKC Sarajevo