Stranačke aktivnosti     | 31.08.2018. 11:19 |

Saopćenje za javnost Prve stranke

FENA Saopćenje

Iako je gradski prevoz jedan od ključnih prioriteta za građane Sarajeva aktuelna vlast, ali i opozicija u Skupštini KS nije pokazala znanje, ali ni volju da rješava ovaj problem.Umjesto toga GRAS je bio i ostao preduzeće preko kojeg su političke stranke izvlačile novac za vlastite potrebe, ali i otvarale prostor za preuzimanje gradskih linija od strane privatnog preduzeća.

GRAS mora i može biti funkcionalno preduzeće koje će građanima obezbijediti kvalitetan, siguran i redovan prevoz. Za takvo nešto u Vladu KS i upravu preduzeće moraju doći stručne i moralne osobe kojima tužilaštva i policijske uprave neće biti stanice u kojim gube vrijeme jer su pod istragom za kriminal.
Vrijeme je za cjelovitu inventuru poslovanja ovog Javnog preduzeća. Za početak Prva stranka poziva Vladu KS da subvencionira nezavisni vanredni tehnički pregled svih vozila GRAS-a kako bi osigurali sigurnost građana i saobraćaja. Ovim bi se konačno precizno utvrdio broj neispravnih vozila koja se svakodnevno koriste za prevoz putnika. Ukoliko u Vladi i Skupštini KS ne postoji volja da se to uradi onda je potpuno jasno kako su građani Sarajeva žrtve udružene kriminalne organizacije kojoj njihovi životi ne vrijede ništa.

Utvrđivanje stvarnog broja ispravnih voznih jedinica u GRAS osnova je za poduzimanje bilo kakvih ozbiljnih mjera koje bi vodile sanaciji poslovanja i normalizaciji gradskog prijevoza. Interes privatnih kompanija za obavljanje usluga javnog prevoza jasan je signal kako postoji prostor da se unaprijedi poslovanje GRAS. To svakako ne uključuje dosadašnju praksu da se privatni prevoznici uvode u najprofitabilnije linije gradskog saobraćaja čime se samo dodatno potkopava poslovanje GRAS-a.

Svakom laiku je jasno da GRAS raspolaže vrijednom imovinom i zemljištem na atraktivnoj lokaciji. Umjesto da se urušavanjem GRAS obezvređuje vrijednost te imovine i priprema njeno prepuštanje poslovno-političkim tajkunima u bescjenje ista se može iskoristiti za rješavanje problema u ovom preduzeću. Kanton Sarajevo i gradske vlasti imaju kapacitet za dislociranje GRAS-a sa postojeće lokacije i njeno pretvaranje u atraktivnu poslovnu zonu čija dobit bi se koristila za pokrivanje gubitaka i razvoj poslovanja GRAS-a. Uz to iz urbanog dijela Sarajeva konačno bi se uklonilo i ruglo koje čine odbačena i neupotrebljiva vozila gradskog prevoza.

Prva stranka predlaže da se sve političke parije ujedine kako bi se GRAS –u obezbijedila beneficirana cijena struje po uzoru na mostarski Aluminijum od čega korist ima znatno manji broj građana. Osim toga, treba se prestati i s praksom zloupotrebe subvencioniranja gradskog prijevoza tako što će se iz kantonalnog, ali i svih općinskih budžeta obezbijediti potrebna sredstva za te namjene. Trenutni način subvencioniranja jedan je od razloga propadanja GRAS –a kojem je po tom osnovu KS uskratio preko 160 miliona maraka prihoda.

Rješenja postoje, samo treba imati iskrenu namjeru da se ista i realizuju. Među tim rješenjima je i da se autobusima gradskog saobraćaja omogući nesmetano kretanje posebno u urbanim dijelovima grada. To se može postići kombinacijom izgradnje posebne trake, ali i regulacijom saobraćaja po uzoru na glavene gradove u našem susjedstvu posebno u vrijeme velikih gužvi.

Napomena: Fena se ograđuje od objavljenih informacija u ovoj rubrici i odgovornost za njihov sadržaj snose isključivo njihovi autori, odnosno pošiljatelji.

(FENA) M. L.

Vezane vijesti

Saopćenje za javnost Prva stranka

Saopćenje za javnost Prve stranke

Saopćenje za javnost Prva stranka

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu