Bosna i Hercegovina     | 29.11.2021. 14:26 |

Oglednim STEAM časom načinjen prvi korak ka implementaciji kurikularne reforme

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 29. novembra (FENA) - U Trećoj gimnaziji u Sarajevu danas je realiziran ogledni STEAM čas i upriličena svečana ceremonija dodjele certifikata za 32 mentora/trenera u okviru provođenja aktivnosti kurikularne reforme i projekta TABLA. 

Ovoj važnoj aktivnosti prisustvovala je i ministrica za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo Naida Hota-Muminović, koja je istakla da su ovo prvi koraci ka implementaciji kurikularne reforme koja će početi u septembru 2022. godine, s početkom nove školske godine. 

- Ovaj čas koji je danas održan pokazuje jedan od najidealnijih modela kojima stremimo, pokazuje da je naša obrazovna zajednica itekako spremna i da su naši učenici spremni za nove načine podučavanja i učenja. Naša obrazovna zajednica će ući u ovaj proces spremna, relaksirana, jer u ovom procesu trebamo da mijenjamo i sami sebe, a to nije uvijek jednostavan proces. Želimo bez pritiska i uz svijest da je ova reforma krajnje potrebna našem društvu, mladim ljudima, našim učenicima pružiti najbolje uvjete - kazala je Hota-Muminović.  

Certifikati su danas uručeni master mentorima, grupi nastavnika koji će, nakon što su prošli 16-dnevnu intenzivnu obuku u ljetnom periodu, nastaviti da prenose svoja znanja koja su stekli u školama u Kantonu Sarajevo. Time se, prema riječima ministrice, stiče solidna baza nastavnika koji će znati nositi priču o reformi, saopćeno je iz Službe za protokol i press KS. 

- Reforma nije proces u koji se samo uključimo i isključimo. To je proces koji ide kroz pričanje priče, to je životni stil. Reforma podrazumijeva da razvijamo funkcionalnu pismenost i potrebne vještine kod naših učenika. Zato je ova reforma izuzetno važna, kako za Kanton Sarajevo, tako i za cijelu Bosnu i Hercegovinu - dodala je Hota-Muminović. 

Profesorica biologije u Srednjoškolskom centru Hadžići i voditelj Ekspertne radne grupe kurikularne reforme KS Azra Nizić, kazala je da se danas moglo vidjeti kako izgleda integracija više predmeta kroz samo jedan predmet. Ona uključuje saradnju ne samo učenika, nego i međupredmetnih nastavnika, sticanje ne samo znanja, nego i vještina. 

- Ono što želimo i što je praksa i trend u svijetu, jeste da osposobimo učenika da nađe informaciju, da je upotrijebi u pravom trenutku, da koristi relevantne izvore za tu informaciju i da je u stanju da argumentovano tu informaciju procjenjuje. Učenici sada usvajaju gradivo iz udžbenika na način da ga upijaju. Rijetki su oni koji se zaustave i promišljaju o tome šta su pročitali, pogledaju neku grafiku koja tu nije slučajno. Ništa ne može preko noći, ali nadamo se da ćemo kroz par godina, kada se osvrnemo na ove početke, biti ponosni - kazala je Nizić, dodavši da su certificarni nastavnici u svojim učionicama već počeli primjenjivati neke od ovih tehnika. 

(FENA) M. B.

Vezane vijesti

Uk: Rekordan broj turista pokazuje našu predanost razvoju turističke industrije u Kantonu Sarajevo

Hota-Muminović: Razlozi za pokretanje štrajka neosnovani, a štrajk nezakonit

Uk i Pavić Pečenković obišli mališane KJU Dom za djecu bez roditeljskog staranja na Bjelavama

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu