SARAJEVO, 11. decembra (FENA) - Online radionica kao dio treninga „Cool je kad si mlad i udišeš čist zrak“, na kojoj su mladi osposobljeni da vode zagovaračke kampanje u medijima, održana je 10. i 11. decembra na aplikaciji Zoom.
Fondacija INFOHOUSE provela je ovu aktivnost u okviru UNICEF-ovog projekta „Angažman mladih za poboljšanje kvaliteta zraka na Zapadnom Balkanu“.
Ovo je bila odlična prilika da se učesnicima predoče važni koraci prilikom saradnje s medijima i njihove upotrebe za povećanje vidljivosti zagovaračkih kampanja, kao što su načini pisanja saopćenja za medije, organiziranje konferencije za medije, pravi izbor medija za promoviranje kampanje, priprema intervjua te priprema za nastupe u medijima.
Učesnici nastavljaju da rade na kreiranju šest zagovaračkih kampanja u Kaknju i Bijeljini, a nakon njihovog kompletiranja i predstavljanja u lokalnim zajednicama, bit će održana svečana konferencija u Sarajevu na kojoj će biti prezentirani postignuti rezultati kampanja, a mladi će dobiti priliku da se upoznaju s vršnjacima i razmijene iskustva - saopćeno je iz Fondacija INFOHOUSE.
(FENA) D. V.