Ekonomija     | 26.05.2023. 11:27 |

Tesla održao svoju prvu veliku poslovnu konferenciju na Jahorini

FENA Promotivni tekst, Foto/ Comtrade

SARAJEVO, 26. maja (FENA) - Tesla, poznati brend potrošačke elektronike, održao je svoju prvu veliku poslovnu konferenciju na Jahorini.

Velika trodnevna poslovna konferencija u oblasti potrošačke elektronike održana je u hotelu Termag na Jahorini, od 24. do 26. maja. 

Tesla, poznati brend potrošačke elektronike, organizirao je svoju prvu veliku poslovnu konferenciju u Bosni i Hercegovini. Tokom trodnevnog događaja, predstavnici kompanije Comtrade Distribution, koji stoje iza brenda Tesla, okupili su poslovne partnere, telekom i kablovske operatere, maloprodaju, servisere uređaja, zaposlene i stručnjake iz industrije kako bi razmijenjivali znanje i iskustva o inovativnim tehnologijama i proizvodima ovog brzo rastućeg brenda.

Prva konferencija ovog tipa u organizaciji brenda Tesla predstavljala je izvanrednu priliku za stručnjake u oblasti potrošačke elektronike da razmijene ideje, primjere iz prakse i saznaju više o novitetima i planovima za dalji razvoj Tesle.

- Organizacija prve Tesla konferencije u Bosni i Hercegovini, te predstavljanje Tesla brenda u ovom obliku je od izuzetnog značaja za Comtrade. To nam pruža jedinstvenu priliku da dodatno proširimo prepoznatljivost našeg brenda u regionu. Konferencija nam omogućava da podignemo svijest o našem brendu na znatno viši nivo i da steknemo veću vidljivost među relevantnim ciljnim grupama. Ovo je važan korak ka jačanju naše reputacije i uspostavljanju dodatne povezanosti sa potencijalnim klijentima i partnerima - izjavila je Lejla Gegić, generalna direktorica Comtrade Distribution za BiH.

Agenda konferencije obuhvatala je stručne prezentacije o prodajnom asortimanu brenda, novim proizvodima i modernim tehnologijama koje se koriste.

Učesnici konferencije imali su priliku da se upoznaju sa vodećim stručnjacima kompanije Tesla, koji su predstavili proizvodno-prodajni portfolio i odgovarali na pitanja.

Poseban fokus konferencije bio je na Tesla klima uređajima i toplotnim pumpama, kojima je predstavljeno kvalitetno rješenje za efikasno grijanje i hlađenje.

- Naša kompanija se aktivno angažuje u društveno odgovornom poslovanju i pridržavanju najviših standarda u tom smislu. Posebnu pažnju posvećujemo energetskoj efikasnosti naših proizvoda. Posebno je važno da klima uređaji, kao i frižideri i veš mašine budu energetski efikasni zbog potrošnje električne energije. Trenutno, naši najbolji modeli frižidera imaju E energetsku klasu, ali u skladu sa našim naporima za kontinuiranim unapređenjem, ove godine uvodimo modele sa D i C energetskom klasom u naš portfolio. Svakako ćemo nastaviti da ažuriramo naše proizvode i uvodimo sve bolje energetske klase kako bismo ostali u skladu sa najnovijim zahtjevima i postigli najbolje moguće rezultate u energetskoj efikasnosti - izjavio je Omar Hasanbašić, izvršni direktor Comtrade Distribution za BiH.

Druga značajna oblast obuhvatala je bijelu tehniku i male kućne aparate brenda Tesla, koji su ključni za poboljšanje svakodnevnog života korisnika i omogućavanje više slobodnog vremena.

Također, predstavljeni su i Tesla monitori i televizori koji obećavaju izuzetno korisničko iskustvo, napredne funkcije i vrhunski kvalitet slike.

Ova konferencija je samo jedan u nizu projekata i događaja koje brend Tesla organizuje kako bi promovisao saradnju i zajednički rad stručnjaka u oblasti potrošačke elektronike, kao i predstavio nove proizvode u svom asortimanu.

-Tesla brend je imala za cilj da ovu konferenciju iskoristi kao platformu za dalje širenje na tržištu na nekoliko načina. Prvo, konferencija pruža priliku da Tesla brend predstavi svoje najnovije proizvode, tehnološka dostignuća i inovacije. U sklopu konferencije smo kreirali i interaktivne štandove i prezentacije na kojima će učesnici imati priliku da se upoznaju sa proizvodima i tehnologijom brenda”, rekla je Ema Delalić, Sales i Marketing menadžer Comtrade Distribution za BiH.

Dodala je da je Konferencija idealna prilika za za razmjenu ideja, kao i za potencijalno otvaranje novih poslovnih prilika.

- Generalno, mi smo ovu konferenciju vidjeli kao mogućnost za direktnu interakciju sa našim partnerima, i prije svega jačanje partnerstava, uz predstavljanje najnovijeg portfolija i planiranih aktivnosti - dodala je Delalić.

Sve proizvode brenda Tesla, uključujući široku paletu televizora, monitora, klima uređaja, malih kućnih aparata i bijele tehnike, mogu se pronaći na web stranici www.tesla.info/bs , saopćeno je iz kompanije Comtrade Distribution. 

(FENA) E. F.

Vezane vijesti

Tesla smanjuje cijene električnih vozila širom svijeta

Sud u Delawareu poništio Muskov 'nedokučiv' paket odštete od 56 milijardi dolara

Elon Musk: Tesla će graditi novu fabriku baterija u Šangaju

Promo

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu

M:tel: Aktivirajte m:tel uslugu i uzmite 5 GB mobilnog interneta