Ekonomija     | 15.09.2023. 10:15 |

M:tel: Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš

FENA Saopćenje, Foto/ m:tel

Promotivni tekst

BANJALUKA, 15. rujna (FENA) - M:tel i ove godine podsjeća na važnost odgovornog korištenja mobilnog telefona u prometu sa svojom, već, tradicionalnom  kampanjom "Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš". 

 

Njezin cilj je da se skrene pažnja javnosti na potrebu odgovornog korištenja mobilnih telefona tijekom vožnje, a realizira se u suradnji a Ministarstvom prometa i veza RS, Agencijom za sigurnost prometa RS, Auto-moto savezom RS, te brojnim medijskim kućama koje su prepoznale značaj ove akcije.

Ove, devete godine po redu kako se kampanja realizira, ona počinje u rujnu, mjesecu kada i nova školska godina, kao najbolje vrijeme da se podsjete vozači na opasnosti i potrebu za odgovornim ponašanjem za volanom, jer nijedan poziv ili poruka nije važnija od sigurnosti nas i naših najmilijih, a naročito djece, poručuju iz m:tel-a.

Tim više, jer po podacima Agencije za sigurnost prometa RS, više od šest posto vozača koristi mobilni telefon tijekom vožnje, te da vrijeme izloženosti riziku od upotrebe mobilnog telefona tijekom vožnje raste. Istraživanja, također, pokazuju da je oko 25 posto prometnih nezgoda prouzrokovano upravo nepažnjom vozača.  

"Upravo zbog svega navedenog je ova kampanja naišla na veliko prihvatanje kako svih onih koji se profesionalno bave sigurnosti prometa, tako i sudionika u  prometu", smatraju u kompaniji.

Dokaz, ističu, da je ovo jedna od najuspješnijih preventivnih aktivnosti u regiji jeste da je kampanja 'Ako me voliš ostavi telefon dok voziš', predstavljena u Bruxellesu tijekom sjednice Europskog vijeća za sigurnost prometa kao vrlo uspješna praksa koja može biti primjenjiva širom zemalja Europske unije.

Ovu važnu temu i kampanju kompanije m:tel, i ove godine su podržali brojni mediji, kao partneri, koji su ustupili medijski prostor kako bi ova poruka stigla do što većeg broja vozača i sudionika u prometu.

(FENA) M. K.

Vezane vijesti

NLB Banka Sarajevo - Praznična kampanja posvećena stvarnim životnim borbama

World Vision BiH prikuplja sredstva za nabavku novogodišnjih paketića za ranjivu djecu

m:tel na No Limit Festivalu: Priznanja za kampanje koje mijenjaju zajednicu

Promo

NLB Banka Sarajevo - Praznična kampanja posvećena stvarnim životnim borbama

Otvorena zimska sezona na Jahorini uz podršku kompanije m:tel

Rekordan odziv škola i učenika na m:tel App takmičenju