ABU DHABI, 28. septembra (FENA) - ADNEC Group i Emirates News Agency (WAM) pokrenuli su inovativne platforme za razmjenu znanja i iskustava u sklopu Global Media Congress 2023 (GMC), koji će imati ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti medijske industrije. Kongres će se održati između 14. i 16. novembra u Nacionalnom izložbenom centru u Abu Dhabiju pod pokroviteljstvom njegovog visočanstva šeika Mansoura bin Zayeda Al Nahyana, potpredsjednika, zamjenika premijera i ministra predsjedničkog suda.
Platforme koje će biti pokrenute u ovom drugom izdanju događaja uključuju Future Media Labs, platformu Innovation NextTech, platformu za uticaje, uz platforme za obrazovanje i obuku. Uključit će više od 27 panel sesija, kao i radionice za obuku i podizanje svijesti, s više od 161 govornika i stručnjaka.
Mohamed Jalal Al Rayssi, predsjednik višeg organizacijskog odbora za GMC i generalni direktor Emirates News Agency (WAM), rekao je da je cilj raznolikosti platformi na Global Media Congressu privući pozornost na sve aspekte medijske industrije.
- Budući da je primarni cilj Kongresa okupiti medijske ličnosti i lidere iz cijelog svijeta s jedne strane i osmisliti inovativne ideje za budućnost industrije, potrudili smo se osigurati da događaj odražava dinamičnost medija kao ključne industrije za društveni i ekonomski razvoj svijeta. Posjetioci će na manifestaciji pronaći nešto što će ih posebno zanimati, bez obzira na to kojim se vidom medija bave - objasnio je Al Rayssi, javlja novinska agencija Ujedinjenih Arapskih Emirata (WAM).
Edukacijske radionice pridonijet će nadogradnji vještina učesnika u područjima održivosti, sportskog prenosa i umjetne inteligencije te će ih upoznati s najnovijim inovativnim alatima koji će im pomoći oblikovati budućnost medijske industrije. Radionice će voditi više od 30 stručnjaka u tehnološkom i medijskom sektoru, pri čemu se očekuje da će svaka radionica privući više od 40 učesnika.
Global Media Congress okupit će istaknute influensere društvenih medija na Bliskom istoku, koji su snažno prisutni u regiji. Pružit će im kreativnu platformu za komunikaciju, saradnju i dijeljenje svojih iskustava s novim uticajnim osobama kroz 21 panel, koji će otkriti najbolje metode za povećanje broja pratitelja i gledatelja, proširiti bazu obožavatelja i stvoriti privlačan sadržaj koji poboljšava prihode i uticaj u smislu njihove karijere.
Kongres će uključivati četiri nove medijske sesije i okrugle stolove koji će biti organizovane u sklopu događaja u razdoblju od tri dana, a svaki će trajati do 60 minuta. Sesije će pokriti izazove i prilike u sektoru, uz prisustvo grupe kreatora, donositelja odluka i predstavnika različitih medijskih sektora iz cijelog svijeta, koji će se baviti važnim temama i problemima u sektoru razmjenom ideja o rješenjima koja osiguravaju izgradnju održivog medijskog sektora.
(FENA) E. F.




