Ekonomija     | 12.06.2024. 15:35 |

m:tel kampanja 'Nema brige za gige' nagrađena za najbolju upotrebu videa i multimedije

FENA Promotivni tekst, Foto/ Mtel PR

BANJA LUKA, 12. lipnja (FENA) - CIM Awards događaj koji okuplja najbolje agencije, kreativce, inovatore iz regije i sve slobodne umove koji svojim radom prave iskorake u svijetu kreativnih industrija, marketinga, medija i komunikacija, ove godine je održan od 6. do 9. juna u Kotoru u Crnoj Gori.

 

 

U veoma jakoj konkurenciji u okviru CIM awards za najkreativnije ideje i kampanje prethodne godine u regiji, m:tel kampanja „Nema brige za gige“, osvojila je nagradu za najbolju upotrebu videa/multimedije.

„Ova nagrada nije samo priznanje za kreativni poduhvat, već i potvrda kontinuirane saradnje kreativnog tima agencije Aquarius Group i kompanije m:tel koju demonstriramo godinama“, istakli su iz m:tel-a.

Kampanja „Nema brige za gige“, koja je već dobila prestižne nagrade na No Limit BH Advertising festivalu, održanom krajem prošle godine u Sarajevu istakla se svojom inovativnošću, originalnošću i efikasnošću. Kreirana s ciljem da istakne benefite m:tel usluga, kampanja je postigla nevjerojatan uspjeh i dobila značajna priznanja u marketing industriji.

Kreativnost, inovacija i profesionalnost su ključni stubovi na kojima počiva svaka uspješna kampanja, a agencija Aquarius Group i m:tel su to još jednom potvrdili.

 

(FENA) I. B.

Vezane vijesti

Sarajevo se pridružilo UN-ovoj Globalnoj kampanji za sigurnost na cestama (VIDEO)

U TK počela kampanja 'Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga'

m:SAT - sjajan izbor za najbolji TV sadržaj

Promo

Nevjerovatan uspjeh uz EURO 2024: Korisnici Telemacha pratili statistiku utakmica putem EON Sport Mode Widgeta čak 4,6 puta više nego ranije

Apple MacBook laptopi u m:tel ponudi

M:tel: m:go aplikacija - vaš savršeni mobilni asistent i na putovanjima