SARAJEVO, 28. oktobra (FENA) - U okviru projekta "Medijska pismenost: Birajmo šta čitamo", učenici Katoličkog školskog centra u Sarajevu od 4. do 5. razreda su na radionici imali priliku od novinarki Marije Arnautović i Senke Kurt slušati i učiti o medijskoj pismenosti.
Nakon održane radionice, učenik Luka je kazao da sada lakše razumije lažne vijesti i štetne sadržaje na koje naiđe.
Koordinatorica projekta Senka Kurt kazala je kako su lažne vijesti velika opasnost, te da je stoga medijska pismenost iznimno važna.
- Medijska pismenost je prevashodno konzumiranje vijesti, potom analiziranje, pa kritički pristup. Nužno je pitanje znamo li biti kritični prema tim vijestima, znamo li im prići na pravi način - poručila je Kurt.
Novinarka i glavna i odgovorna urednica Mediacentra Sarajevo Marija Arnautović istakla je kako je medijska pismenost od izuzetnog značaja naročito ako govorimo o djeci.
- Kako ih vijesti koje čitaju ne bi dovele u zabludu, a često su izloženi manipulativnim ili lažnim vijestima, često i teorijama zavjere, za mlade ljude izuzetno je važno da budu medijski pismeni - rekla je Arnautović.
Pedagoginja Katoličkog školskog centra u Sarajevu Snježana Toskić istaknula je da je jako bitno da djeca u mnoštvu informacija kojim su okruženi budu osposobljeni da prepoznaju šta je dobro za njih, a šta ne.
- Nažalost, medijska informiranost, ta medijska kultura i način na koji se oni informiraju ne prožima se odveć kroz nastavne sadržaje osim kroz sadržaje hrvatskog jezika, ali mislim da je bitno i za ostale predmete. Ovakvi projekti su uvijek dobrodošli unutar škola upravo za dobrobit djece - poručila je Toskić.
U narednom periodu bit će održane radionice u Mostaru i Zenici sa učenicima osnovnih škola.
Projekt ”Medijska pismenost: Birajmo šta čitamo”, implementira Fondacija INFOHOUSE, a finansira Fondacija UniCredit. Cilj Fondacije INFOHOUSE i Fondacije UniCredit kroz ovaj projekat je educirati mlade od najranijih dana o tehnikama, alatima i metodama medijske pismenosti, a svrhu kreiranja medijskih pismenih individua.
(FENA) M. L.