Bosna i Hercegovina     | 28.10.2022. 15:11 |

U KŠC-u održana prva radionica medijske pismenosti projekta 'Birajmo šta čitamo'

FENA Saopćenje, Foto/ INFOHOUSE

SARAJEVO, 28. oktobra (FENA) - U okviru projekta "Medijska pismenost: Birajmo šta čitamo", učenici Katoličkog školskog centra u Sarajevu od 4. do 5. razreda su na radionici imali priliku od novinarki Marije Arnautović i Senke Kurt slušati i učiti o medijskoj pismenosti.  

Nakon održane radionice, učenik Luka je kazao da sada lakše razumije lažne vijesti i štetne sadržaje na koje naiđe. 
 
Koordinatorica projekta Senka Kurt kazala je kako su lažne vijesti velika opasnost, te da je stoga medijska pismenost iznimno važna. 

- Medijska pismenost je prevashodno konzumiranje vijesti, potom analiziranje, pa kritički pristup. Nužno je pitanje znamo li biti kritični prema tim vijestima, znamo li im prići na pravi način - poručila je Kurt. 

Novinarka i glavna i odgovorna urednica Mediacentra Sarajevo Marija Arnautović istakla je kako je medijska pismenost od izuzetnog značaja naročito ako govorimo o djeci. 

- Kako ih vijesti koje čitaju ne bi dovele u zabludu, a često su izloženi manipulativnim ili lažnim vijestima, često i teorijama zavjere, za mlade ljude izuzetno je važno da budu medijski pismeni -  rekla je Arnautović.   

Pedagoginja Katoličkog školskog centra u Sarajevu Snježana Toskić istaknula je da je jako bitno da djeca u mnoštvu informacija kojim su okruženi budu osposobljeni da prepoznaju šta je dobro za njih, a šta ne. 

- Nažalost, medijska informiranost, ta medijska kultura i način na koji se oni informiraju ne prožima se odveć kroz nastavne sadržaje osim kroz sadržaje hrvatskog jezika, ali mislim da je bitno i za ostale predmete. Ovakvi projekti su uvijek dobrodošli unutar škola upravo za dobrobit djece - poručila je Toskić. 
 
U narednom periodu bit će održane radionice u Mostaru i Zenici sa učenicima osnovnih škola. 

Projekt ”Medijska pismenost: Birajmo šta čitamo”, implementira Fondacija INFOHOUSE, a finansira Fondacija UniCredit. Cilj Fondacije INFOHOUSE i Fondacije UniCredit kroz ovaj projekat je educirati mlade od najranijih dana o tehnikama, alatima i metodama medijske pismenosti, a svrhu kreiranja medijskih pismenih individua. 

(FENA) M. L.

Vezane vijesti

Jačanjem ekonomskih i socijalnih prava žena ka smanjenju diskriminacije na tržištu rada

Fondacija Infohouse objavila javni poziv za dodjelu grantova za žene iz ranjivih kategorija društva

Održana online radionica kao dio treninga 'Cool je kad si mlad i udišeš čist zrak'

Promo

Prenesi broj u m:tel i uzmi 100 GB bonusa

Poziv na panel-diskusiju u okviru kampanje 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu' u Tuzli

Cross Border Coworking Conference 2024: Digital Nomads Edition od 9. do 11. listopada u Mostaru