Svijet     | 02.10.2023. 09:25 |

Mnoge medijske ličnosti, najnovije tehnologije i budućnost medija na Drugom medijskom kongresu

FENA Internet, Foto/ Global media congress

ABU DHABI, 2. oktobra (FENA) - Grupa ADNEC i Emirates News Agency (WAM) saopćili su da će drugo izdanje Global Media Congressa, koje će biti održan od 14. do 16. novemebra, sadržavati ukupno 127 sesija, 27 radionica i širok izbor drugih programa i izložbi, fokusiranih na najvažnija pitanja vezana uz budućnost medijskog sektora.

Ovaj Kongers se održava pod pokroviteljstvom šeika Mansoura bin Zayeda Al Nahyana, potpredsjednika, zamjenika premijera i ministra predsjedničkog suda, a trodnevni Globalni medijski kongres organizira ADNEC Grupa u strateškom partnerstvu s Emirates News Agency (WAM) u Nacionalnom izložbenom centru Abu Dhabija (ADNEC).

Pod sloganom 'Oblikovanje budućnosti medijske industrije', Kongres će uključivati trodnevnu konferenciju s više od 30 sesija u kojima će svjetski medijski čelnici i naučnici raspravljati o važnim temama relevantnim za industriju. Glavne teme o kojima će se raspravljati ove godine uključivat će inovacije, medijsko obrazovanje, sportsko novinarstvo te ekološko novinarstvo i ulogu mladih, javila je Emiratska novinska agencija WAM.

Sesije posvećene aktuelnim temama kao što su umjetna inteligencija u medijima, AR i VR u praćenju globalnih sportskih događaja, perspektive metaverzuma, razvojno novinarstvo i bliska saradnja između medijske industrije, medijskih škola i tehnoloških divova poslužit će kao platforme za lidere u ovoj industriji kako bi ponudili saznanja i futurističke projekcije.

Govoreći o tome šta očekivati na drugom izdanju Kongresa, Mohammed Jalal Al Rayssi, glavni direktor Emirates News Agency (WAM) i predsjednik Višeg organizacijskog odbora za Global Media Congress (GMC), potvrdio je da će događaj donijeti zajedno mnoštvo medijskih ličnosti iz svih dijelova svijeta.

- Diskusije na Kongresu otkrit će nove ideje o budućem toku medijske industrije. U svijetu koji je daleko integriraniji nego ikad prije, to će također biti prilika za medijske kuće koje učestvuju da uspostave partnerstva sa svojim kolegama iz cijelog svijeta - dodao je.

Al Rayssi je naglasio da će mnoštvo komponenti koje čine Kongres, poput rasprava, izložbi, startup platformi i medijskih laboratorija, podići događaj na nivo jedinstvenog medijskog okupljanja koje nadilazi razmjena ideja.

Ponavljajući slična stajališta, Humaid Matar Al Dhaheri, generalni direktor i glavni izvršni direktor ADNEC Grupe, rekao je kako se raduje veoma plodonosnom novom izdanju Global Media Congressa, koji će biti bogatiji sadržajem te dinamičniji i globalniji u smislu učešća.

- Grupa ADNEC nije štedila trud kako bi događaj učinila vrijednim dodatkom impresivnom kalendaru međunarodnih događaja u Abu Dhabiju. Također se nadamo da će događaj rezultirati pojavom novih i unosnih saradnji među velikim igračima u medijima u različitim regijama svijeta – rekao je on.

(FENA) H. D.

Vezane vijesti

Otvoren Globalni medijski kongres u Abu Dhabiju koji je okupio učesnike iz cijelog svijeta

NextTech Innovation Stage će okupiti medijske startupove i investitore iz cijelog svijeta na GMC-u

Media Future Labs ponovo na ovogodišnjem GMC-u

Promo

MKF LIDER organizirao akciju pošumljavanja: Zajedno ka zelenijoj budućnosti

Vaše praznično putovanje može da počne uz m:tel roming tarifne opcije

Tri noći nevjerovatne muzičke magije: Banja Luka Fest i ove godine uz podršku kompanije m:tel